PARAMETRY | VAN A31R32/ A31R33 | COMBI A32R32/ A32R33 | |||
---|---|---|---|---|---|
Liczba pasażerów (z kierowcą) | 3 | 7 | |||
Masa brutto kg | 3500 | ||||
Masa netto, kg | 2530/2395 | 2650/2515 | |||
Nacisk na oś, kg | |||||
Przód | 1530/1410 | 1640/1585 | |||
Tył | 1970/2090 | 1860/1915 | |||
Prześwit (pod obudową osi tylnej przy masie brutto), mm | 170 | ||||
Minimalny przedni promień skrętu, m | 6,5 | ||||
Zużycie paliwa, w litrach na 100 km: | |||||
60 km/h | 8,5/9,8 | ||||
80 km/h | 10,3/12,1 | ||||
Prędkość maksymalna, km/h | 130 | ||||
Kąt natarcia/zejścia (z obciążeniem), w stopniach: | |||||
przód | 22 | ||||
tył | 13 | ||||
Maksymalne nachylenie, % | 26 | ||||
>Wysokość załadunku, mm | 730 | ||||
SILNIK | ISF2.8s5129P | ISF2.8s4129Р | ISF2.8s5R148 | А274 | |
Typ | diesel, z turbodoładowaniem, z chłodnicą | powietrza, 4-cykle, wtrysk | |||
Liczba i położenie cylindrów | – | 4, w linii | – | 4, w linii | |
Średnica cylindrów i skok tłoka, mm | – | 94х100 | – | 96,5х92 | |
Pojemność cylindrów,- l | – | 2,8 | – | 2,69 | |
Stopień sprężania | 16,5 | 16,5 | 16,5 | 10,0 | |
Moc maksymalna, kW (KM) | 88,3 (120) | 88,3 (120) | 110 (149,6) | 78,5 (106,8) | |
z prędkością wału korbowego, obr./min | 3600< | 3600 | 3400 | 4000 | |
Maksymalny moment obrotowy, netto, Nm (kgf/m) | 270 (27,5) | 270 (27,5) | 330 (33,6) | 220,5 (22,5) | |
z prędkością wału korbowego, obr./min | 1400 – 3000 | 1400 – 3000 | 1800 – 2600 | 2200 – 2500 |
UKŁAD NAPĘDOWY | |
---|---|
Sprzęgło |
pojedyncze, suche, hydrauliczne |
Skrzynia biegów |
mechaniczna, 5-biegowa |
Napęd wału |
Dwa wały z trzema złączami uniwersalnymi i łożyskiem pośrednim |
Oś tylna: |
|
Końcowe przełożenie |
Hypoid, 4.3 |
Mechanizm |
różnicowy, z blokadą (opcja) |
PODWOZIE | |
Koła |
5½ Jx16H2 |
Opony |
pneumatyczne, radialne, bezdętkowe, 185/75R16C |
Zawieszenie: |
|
Przód |
niezależny, ramię poprzeczne wahadłowe ze sprężyną śrubową i belką stabilizatora |
Tył |
dwa podłużne, półeliptyczne resory piórowe z dodatkowymi resorami i belką stabilizatora |
(lub bez) |
|
Amortyzatory |
Cztery – gazowe, teleskopowe, podwójnego działania |
UKŁAD KIEROWNICZY | |
Mechanizm kierowniczy |
Zintegrowany (ze wspomaganiem), mechanizm zębatkowy |
Pompa wspomagania |
Łopatkowa, podwójny skok |
Kolumna kierownicy |
Regulowana |
HAMULCE | |
Główny układ hamulcowy |
Podwójny obwód, z napędem hydraulicznym i wspomaganiem |
Hamulce: |
|
przednie |
koła Tarczowe |
tylne |
koła Bębnowe |
Dodatkowy układ hamulcowy |
Każdy obwód głównego układu hamulcowego |
Układ hamulca postojowego |
Przewód mechaniczny podłączony do mechanizmów hamulcowych kół tylnych |
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE | |
Typ wyposażenia elektrycznego |
Prąd stały, jednoprzewodowy |
Napięcie nominalne, V |
12 |
Akumulator: |
|
Cummins |
6СТ-75VL or 6СТ-85VL |
Evotech (А274) |
6СТ-66LR or 6СТ-66VL |
A31R32 |
А32R32 |
|||
---|---|---|---|---|
A |
Długość całkowita, mm |
6227 |
||
B |
Szerokość całkowita, mm |
2068 |
||
C |
Wysokość całkowita, mm |
2753 |
||
D |
Rozstaw osi, mm |
3745 |
||
E |
Zwis przedni, mm |
875 |
||
F |
Zwis tylny, mm |
1607 |
||
G |
Szerokość otwarcia drzwi bocznych, mm |
1044 |
750 |
|
H |
Wysokość otwarcia drzwi bocznych, mm |
1435 |
||
I |
Szerokość otwarcia drzwi tylnych, mm |
1830 |
||
J |
Wysokość otwarcia drzwi tylnych, mm |
1858 |
||
K |
Maksymalna długość przedziału ładunkowego, mm |
3631 |
3000 |
|
L |
Maksymalna szerokość przedziału ładunkowego, mm |
1860 |
||
M |
Odległość między nadkolami, mm |
1009 |
||
N |
Wysokość przedziału ładunkowego, mm |
1927 |
||
O |
Wysokość załadunku, mm |
730 |