test

PARAMETRY VAN A31R32/ A31R33 COMBI  A32R32/ A32R33
Liczba pasażerów (z kierowcą) 3 7
Masa brutto kg 3500
Masa netto, kg 2530/2395 2650/2515
Nacisk na oś, kg
Przód 1530/1410 1640/1585
Tył 1970/2090 1860/1915
Prześwit (pod obudową osi tylnej przy masie brutto), mm 170
Minimalny przedni promień skrętu, m 6,5
Zużycie paliwa, w litrach na 100 km:
60 km/h 8,5/9,8
80 km/h 10,3/12,1
Prędkość maksymalna, km/h 130
Kąt natarcia/zejścia (z obciążeniem), w stopniach:
przód 22
tył 13
Maksymalne nachylenie, % 26
>Wysokość załadunku, mm 730
SILNIK ISF2.8s5129P ISF2.8s4129Р ISF2.8s5R148 А274
Typ diesel, z turbodoładowaniem, z chłodnicą powietrza, 4-cykle, wtrysk
Liczba i położenie cylindrów 4, w linii 4, w linii
Średnica cylindrów i skok tłoka, mm 94х100 96,5х92
Pojemność cylindrów,- l 2,8 2,69
Stopień sprężania 16,5 16,5  16,5 10,0
Moc maksymalna, kW (KM) 88,3 (120) 88,3 (120) 110 (149,6) 78,5 (106,8)
z prędkością wału korbowego, obr./min 3600< 3600 3400 4000
Maksymalny moment obrotowy, netto, Nm (kgf/m) 270 (27,5) 270 (27,5) 330 (33,6) 220,5 (22,5)
z prędkością wału korbowego, obr./min 1400 – 3000 1400 – 3000 1800 – 2600 2200 – 2500
UKŁAD NAPĘDOWY

Sprzęgło

pojedyncze, suche, hydrauliczne

Skrzynia biegów

mechaniczna, 5-biegowa

Napęd wału

Dwa wały z trzema złączami uniwersalnymi i łożyskiem pośrednim

Oś tylna:

Końcowe przełożenie

Hypoid, 4.3

Mechanizm

różnicowy, z blokadą (opcja)

PODWOZIE

Koła

5½ Jx16H2

Opony

pneumatyczne, radialne, bezdętkowe, 185/75R16C

Zawieszenie:

Przód

niezależny, ramię poprzeczne wahadłowe ze sprężyną śrubową i belką stabilizatora

Tył

dwa podłużne, półeliptyczne resory piórowe z dodatkowymi resorami i belką stabilizatora

(lub bez)

Amortyzatory

Cztery – gazowe, teleskopowe, podwójnego działania

UKŁAD KIEROWNICZY

Mechanizm kierowniczy

Zintegrowany (ze wspomaganiem), mechanizm zębatkowy

Pompa wspomagania

Łopatkowa, podwójny skok

Kolumna kierownicy

Regulowana

HAMULCE

Główny układ hamulcowy

Podwójny obwód, z napędem hydraulicznym i wspomaganiem

Hamulce:

przednie

koła Tarczowe

tylne

koła Bębnowe

Dodatkowy układ hamulcowy

Każdy obwód głównego układu hamulcowego

Układ hamulca postojowego

Przewód mechaniczny podłączony do mechanizmów hamulcowych kół tylnych

WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE

Typ wyposażenia elektrycznego

Prąd stały, jednoprzewodowy

Napięcie nominalne, V

12

Akumulator:

Cummins

6СТ-75VL or 6СТ-85VL

Evotech (А274)

6СТ-66LR or 6СТ-66VL

A31R32

А32R32

A

Długość całkowita, mm

6227

B

Szerokość całkowita, mm

2068

C

Wysokość całkowita, mm

2753

D

Rozstaw osi, mm

3745

E

Zwis przedni, mm

875

F

Zwis tylny, mm

1607

G

Szerokość otwarcia drzwi bocznych, mm

1044

750

H

Wysokość otwarcia drzwi bocznych, mm

1435

I

Szerokość otwarcia drzwi tylnych, mm

1830

J

Wysokość otwarcia drzwi tylnych, mm

1858

K

Maksymalna długość przedziału ładunkowego, mm

3631

3000

L

Maksymalna szerokość przedziału ładunkowego, mm

1860

M

Odległość między nadkolami, mm

1009

N

Wysokość przedziału ładunkowego, mm

1927

O

Wysokość załadunku, mm

730